';

Werk jij, of heb jij een mooi healthcare bedrijf en wil jij impact maken op het leven van mensen? Je wilt nèt die ene ideale klant bereiken met je product of dienst. Maar hoe doe je dat? En hoe weet je dat wat je aanbiedt ook past bij de wensen en behoeften van je klant?

Hiervoor heeft Marketing Mademoiselle een speciaal een Masterclass voor ontwikkeld: de Healthcare Marketing Masterclass.

Deze Masterclass biedt inzicht in je aanbod en laat je denken vanuit je ideale klant. Het inside-out denken (denken vanuit je organisatie)  wordt outside-in (denken vanuit de klant). Ontdek dus wie die klant is, en hoe je dit doelgerichter kan inzetten voor je marketingcommunicatie.

De inhoud van de ochtend is praktijkgericht en interactief, een combinatie van kennisdeling en zelf opdrachten maken.

Na het volgen van deze Masterclass weet je:

  • Tot in detail wie je ideale klant is
  • Via welke kanalen je de ideale klant het beste kan bereiken
  • Wat de ideale klant bij jou waardevol vindt
  • Inzicht in hoe jij je producten & diensten verder kan verfijnen
  • Handvatten om marketing & communicatie te optimaliseren

Voor wie is deze Masterclass bedoeld? 
Deze Masterclass is bedoeld voor bedrijven uit de Healthcare sector. Het is gericht op directeuren, marketing en communicatiemanagers die (beter) grip willen krijgen op hun marketing.

Door wie wordt deze Masterclass gegeven? 
Anne Knoop geeft deze Masterclass. Als strategisch marketingconsultant adviseert ze ondernemers op het gebied van marketing. Ze heeft een voorliefde voor de Healthcare sector waar ze met veel passie marketingtrajecten begeleidt.

Practische informatie:
Wanneer: donderdag 4 april 2019
Tijd: 8.30 -12.00  (inloop vanaf 8.00)
Masterclass grootte: 20 personen
Investering:  €285,- excl. BTW per persoon
Waar: Plan B, Hurksestraat 19, 5652 AH Eindhoven
Parkeren: voor Plan B is er voldoende parkeerruimte.
Aanmelden dient te gebeuren vóór  27 maart.

 

Kom je alleen of met een collega? Ben zeker van je plekje en reserveer via: bonjour@marketingmademoiselle.nl.

Recommend
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Plus
  • LinkedIN
Share
Tagged in
Leave a reply