';

avontuur marketing export

Anne gaat op zoek naar..

 

Ja, waar gaat Anne eigenlijk naar op zoek? Wie Anne kent weet dat ze het liefste op reis gaat, mensen ontmoet, mensen helpt, gezelligheid om zich heen heeft, eet, drinkt en feest.

 

Maar het roer moet om. Drastisch. De afgelopen jaren waren fantastisch, maar deze Marketing Mademoiselle gaat er even tussenuit. Op (lucky number) 7 mei start het avontuur. Op zoek naar die diepere laag, naar meer betekenis in het leven, haar purpose of life, haar ‘why’.

 

Rationeel weet Anne het allemaal wel, wat haar droom is, haar Ikigai. Maar die discrepantie tussen het hoofd en het hart, dat gaat niet langer. Terug naar de essentie. Door afstand te nemen, te ervaren, te voelen en te ontdekken. En hoe kan dat nou beter door te gaan roadtrippen door Frankrijk?

 

Op zeven mei start de reis en gaat Anne naar Brussel waar ze een oude sportvriend treft. De dag erna gaat Marketing Mademoiselle naar Parijs, waar ze studievriendin Marie en haar gezin gaat opzoeken. Via het plaatsje ‘Congac’ gaat de reis verder. Wacht, hier wordt natuurlijk wel genoten van een glaasje cognac in een van de bekende Cognac huizen: House of Courvoisier, House of Remy Martin of toch House of Hennesy? De dag erna arriveert Anne in het hotel Les Trois Lys, in het veilige, Zuid-Franse plaatsje ‘Condom’. Hier gaat ze ervaren hoe het is om in een klein hotel te werken. Vanuit daar ligt het pad vrij om verder te gaan ontdekken waar het volgende avontuur zich bevindt.

 

 

Recommend
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Plus
  • LinkedIN
Share
Tagged in
Leave a reply